berrakhsmnlr Kızlar merhaba ben bu ay sonu veya bayramdan sonra taşınacağım 18 aylık erkek bebem var 😅 taşınmada işi kolaylaştıran fikirleriniz varsa yazabilir misiniz kolay yoldan planlı bi şekilde toparlanıp yerleşmek istiyorum şehir değiştireceğiz bide uzağa gidiyoruz
Mrcasl-1 berrakhsmnlr Merhaba geçtiğimiz yaz bende taşındım.. Askıda olan kıyafetleri askısıyla beraber çöp poşetine koyup o şekilde taşıttım yerleştirmesi çok kolay oldu direk yeni evde dolaba hemen astım.. Bütün kolilerin üzerine hangi oda olduğunu yazdık taşınma esnasında kolileri o odalara koymasını söyledik böylelikle çok kolay oldu ve pat pat kırılıcak herşeyi pat pata sardık biz kolilere bu şekilde koyduk hiç birşeyim kırılmadı bizde şehirlerarası taşındık.. Ve ben perdeler koltuklar hariç herşeyimi yıkayıp gittim halıları yıkamaya verdim zaten onlar paketli oluyor direk taşındı süpürmeden sonra açıldı perdelerde yeni evde yıkandı takıldı temizce koltukları da yeni taşındığm yerde yıkattım çünkü taşınırken kirlenme ihtimali yüksekti.. Bide önce kullanmadığınız eşyalardan başlayın paketlemeye kolay gelsin 🌺
bitboylum Kıyafetleri askıyla birlikte çöp poşetine as, tüm taşaklarını bardakaleını çatal kaşığını strece sar. Bardakaleını saklama kabında götürmeye çalış, perdeleri gitmeden yıkayıp hurc içinde götürdüğün gibi as bence canım Allah kolaylık versin
berrakhsmnlr Mrcasl-1 çok teşekkür ederim bende halıları Orda yıkamaya vericem direkt perdeleri de yıkar asarım yerleştikten sonra çöp poşetini evet duydum büyük ihtimal öyle yapıcam vakumladığınızda kırışmıyor değil mi?
Mrcasl-1 berrakhsmnlr Yok kırışma olmamıştı ve o şekilde çok pratik olmuştu umarım kolaylıkla atlatırsınız bu süreci 🌺