limonata_ kabarmanın en büyük sebebi kuruluk uzmanların çoğu önermiyor ama benimde kalın telli sık ve dalgalı bir saçım vardı ve kuruyunca resmen bonua gibi oluyordu saçlarım elektriklenmiş sert bi haldeydi ben çok bakım ürünü denedim ama çareyi saç kreminde buldum her banyoda saç kremini sadece uçlara değil tüm saçıma uyguluyorum tabi öyle şampuan gibi diplerine yedire yedire değil ama bi ceviz büyüklüğünde kremi iki elimde dağıtıp saçımın üstünden sürüyorum uçlara doğru ve 3-4 yıkamadan sonra saçlarım dinginleşti ve 1 yıla yakındır ne kabarıklık ne de şekil problemi yaşıyorum yağlanma vs de yok ve parıl parıl parlıyor saçlarım