traum86 önceden geceleri uyandığında mama veriyordum uykusu daha uzun sürsün çabuk acıkmasın diye 6. Ayında mamayı bıraktı geceleri ağladığında ben kalkıp emziriyordum tekrar yerine koyuyodum uyuyordu, bir süre sonra hep memede kalmak istedi yerine koyacağım zaman uyaniyodu ağlıyordu tekrar emince uyuyodu, dayanamadım uykusuzlukta bir yandan derken yanımda yatırmaya başladım o şekil başladı, şimdi ise onun yüzünden yatağımızda yatamiyoruz salona yer yatagı yapıyorum hep birlikte eşimle uyuyoruz üçümüz bu şekilde hem ağlamıyor hemde sabaha kadar emiyor