rsrs Bayanlar asidan sonra surekli uyumasi normalmi hem karma asi hemde rota asisi yaptirdik bugun sonrasinda surekli uyuyor nirmalde gunduz uykusu cok kissadir bebegim 2 aylik
durubalci rsrs benim bebeğim de bugün karma aşı ve kpa aşısı oldu aynı şekilde sürekli uyuyor. Bir iki kez ağladı emzirdim uyudu yine 7 saattir uyuyoe
ceyda41 Evet normal benim bebeğim 5 gün sonra 3 aylık olacak ben yaptırdığımda da uyumuştu beslemek için uyandırdım sadece endişe etmenize gerek yok