Gamzelibulut NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kocamın kabsk sevmemesi ve benım bayılıyor olmam 🥹afiyet olsun size
Gamzelibulut BalkizimBaloglum2 yazın fasulye buzluga atmadım şimdi pişmanlığını yaşıyorum afiyet olsun💕
[silindi] Gamzelibulut ben de atmadım superfresh’in doğranmış fasulyesini aldım geçen 2.5kg gayet güzel tadı ve kılçıklı değil tavsiye ederim
alinmom Gamzelibulut Tarhana Yağlama Salata Tatlı birşeyler çekiyor canım ne yapıcağıma karar veremedim 🫣
Gamzelibulut MiracAlpinveUmutunAnnesi buzlukta nohutum olsa bende nohut yapardım sanırım yarınki menüm belli olduuu💕afiyet olsun size
alpmila Gamzelibulut tepsi kebabı da deniliyor domatesi biberi sarımsağı robotta veriyoruz salcayla kıymayla birleştirip tepsiye yayıyoruz
Gamzelibulut 50krsvertirreekk ayyy bende senin gibi kararsızım 😂canım çok şey istiyor ama yapasım yok gibide