fatmazhr bazı bebeklerin ağız içi duyusal hassasiyeti olabiliyormuş. Ergoterapiyi öneriyorlar böyle durumlarda. Ben de forumdan gördüm, öğrendim. Sizin büyük kızınız ne zaman alıştı peki pütürlü gıdaya? Maalesef biz anneler olarak aşırı yıpranıyoruz. Bütün gün aç bıraksam benim kızım aramaz yemeği, bayağı da iştahsız, çok zor, ben de çok üzülüyorum