kuzuannesi42 kaka kaç kez yapıyor ? Bizim 2 bazen 3.küçük çişli çişli bez 6 yı buluyor.mamayı taş çatlasa günde 2 yads 3 kez veriyorum oda en fazla 1 kaşık her defasında.yani 30 cc.iki gündürde hiç vermedim.salı kontrol var bakalım ne diycek.şu süreci atlatana kadar ver mama demişti en son.şimdi mesela bebeğimi sabahtan beri emziriyorum sürekli göğsümde ama tam emmiyor yine uyuyor.aradan 1 saat geçti dağım yaptım 55 cc sütüm çıktı.sanırım iyi bi seviye ama işte bebek emmediği için sorun oluyor 🥺🥺 mecbur mamayla desteklemek gerekiyor.