tospikannesi_ yok çok şükür sicili hersey temiz ehliyeti de var 6 ay boyle bir. Tanidigi bir abiye yardim etmeue gidiyordu oda sürekli yoktu gunluk 1000 tl. Aliyordu ve suan hicbr şekilde işi kalmadi ikimizinde piskolojisi bozuldu gebelik öğrendikten sonra issiz kaldi eşim gebeligim zaten cok kötü geçiyor bide eşim böyle olunca ikimizde yıpranıyoruz iste oda bilmiyor hangi fabrika nerde olur arastiriyor kimse yardimci olmuyor 🥲