9 aylık kızım erkekleri görünce inanılmaz derecede çığlık atıp ağlamaya başlıyor. Kadınlara yapmıyor tanımasada. Ama erkeklere yapıyor. Dedesini dayısını amcasını tanıdığı için onlara artık ağlamıyor. Bu böyle ne zamana kadar devam eder. Sizde de böyle bir şey var mı. Çocuğun huzuru kaçıyor durduk yerde