Merhaba arkadaşlar , bebeğim 9 aylık 2 alt dişi var her şeyi çatalla ezerek veriyorum. Allaha şükür her şeyide yiyor ama blw yöntemiyle asla yemek istemiyorum tabağı kaldırıp atıyor , mama sandalyesinin üzerine koyuyorum sadece parmaklarıyla oynuyor ağzına asla götürmüyor . Nasıl bir yol izlemeliyim ? BLW bu aylarda kesinlikle şart mı ? Akışına bırakıp ilerleyen aylarda kendi kendine yer mi ? Çok mu kafaya takıyorum acaba