ahsenmihradede daha yeni 9. Ay kontrolünden geçtik. Doktorun sorduğu soruları söyliyim size;
Emekliyor mu?
Emeklerken oturur pozisyona geçiyor mu?
Alkış, bay bay var mı?
Babıldama ne durumda?
İki elini kullanıp nesneler tutabiliyor mu?
Oyuncaklarını inceler mi?
Benim bebeğim bu saydıklarımı yapıyor. Tutunup kalkıyor, koltuk boyunca yavaş yavaş sıralıyor. Tek eksiğimiz babıldama geç başladı. Daha yeni meme ve mama dedi. Doktorumuz üst üste geçen küpler ve halkaları bol bol oynatın. Parmaklarını kullanacağı aktiviteler yapın dedi