Kızlar beş buuk aylık bir bebeğim var. Çok mızmız . Hep kucakta gezmek istiyor etrafa bakınmak istiyor. Sürekli gözleriyle arayışta yeni birşey görebilirm miyim diye. Sürekli dışarı çıkarıyorum orda rahat ediyor farklı olan herşeye bakıyır bende dinleniyorum fakat evde hiç öyle değil 5 dk yere bırakamıyorum çocuğu ne tuvalete gidiyorum nede yemek yapabiliyorum . Bazen kanguruya takıyorum öyle ev işi yapıyorm o zaman da keyfi yerinde oluyor. Napcan ben böyle çok yoruldm zaten gecede saat başı emiyor gündüz uykularıda kısa kısaa hiç dinlenemiyorum oturmaya başlayınca yada yürümeye düzelir mi acaba