kirazz55 İzmirli annelerim sehir hastanesine gidenler varmi oğlumun böbreginde büyüme varmış nefroloji görsün dedi alan acti bize doktorumuz ayvaliktan gidecegiz doktor önerisi olan varmi birde çocuk cerrahisi yardımcı olursaniz sevinirim
seros3535 kirazz55 Ben o hastaneyi asla tavsiye etmiyorum çalışanlar sadece stajyer 1 aylık bebeğimin kolunu mos mor ettiler üslup desen hiç yok dokuz eylülde iki Kere kan alındı izi bile çıkmadı okadar güzel aldılar ki ağlamadı bile şehir hastanesinde yırttı çocuk kendini ağlamaktan kasıldı
gokceege kirazz55 9 Eylül çocuk hastanesi Meral torun bayram çok iyi bir doktor ayrı özel kliniği de var
Ayyildiz35 kirazz55 benim oğlumda da aynı sorun vardı. prof. dr ipek özunan a gittik. kendisi çocuk nefroloğu. çocuk cerrahisi için de op dr melih yıldız a gittik. zaten iki doktorda aynı yerde. klinikleri bayraklıda.
kirazz55 seros3535 şehir hastanesindemi bizede çocuk nefroloji Bi şehir hastanesinde var birde behcet uzda dedi doktor araştırıyorum o yüzden
seros3535 kirazz55 Behçet uz iyimiş ordan randevu bulamadığım için mecbur şehir hastanesine gitmek zorunda kaldım