Kızlar 3 yaşında bir oğlum var 7. Ayından beri odasında yanliz yatıyordu ama son 3 gündür kabus gibi hayatımız geçen gece sahura geç kalmışız telefonum şarjdaydı acele ile telefonu alayım derken şarjı yere düşürdüm ve baya ses çıktı odalarımız yanyana çocukla ve o sesten sanıyorum çığlık atarak bağırmaya başladı anne canavar geliyor diyerek sarıldım yarım saat ağlamaya devam etti titreyerek zor sakinleştirdik ama şuanda gündüz bile arkasına bakarak yürüyor yanliz tuvalete gitmiyor benide göndermiyor sürekli kapıya bakıyor aklımı kaçıracağım hiç bir sorunu olmayan çocuğuma bir anda ne oldu ben ne yapacağım bana yardım edin akıl verin