elizz_momm Ben hep uzun kullanırdım çokta seviyorum ama şimdi bebeğim var mecbur kısa kullanıyorum. Ağzına bir şey atıyor mesela onu çıkarmak için parmağımı sokuyorum o tırnakla olmuyor. Yada bezini değiştirirken oraya buraya kaçıyor tutarken çizilir. Yüzünü felan yıkarken rahatsız eder. Gibi gibi bir sürü şey. Buna rağmen uzun nasıl kullanıyorlar merak ediyorum bende.