KayraVeAnnesi_06 Ertugggg 27 aylık oğlum hep suluğundan içiyor , bende yeni değiştirdim . Sipariş verdim henüz gelmedi ama bende çelik aldım daha önce plastikti bunu deneyimlemek istedim
Birbebetoannesi Ertugggg en güzeli Çelik termısmjş . Dünya kadar aventinden tutundan , market suluklarına para vermişim boşuna . Misler gibi ne koku var , ne bir şey .
KayraVeAnnesi_06 Ertugggg Milk&moo markası termos kapağında yanında gönderiliyor henüz kullanmadım ama güzel görünüyor yorumları falan iyi baya şuan trendyolda flaş indirim var bende öyle aldım 503₺ geldi başka yerlerde 600₺ başlıyor
Esrbruck Her marka plastiği denedim ister istemez koku oluyor ,o plastik kokusu .10 gün önce çelik aldım. şuan memnunum ebebekten aldım baby plus
Kitsu Tupperware kullanıyorum yıllardır hiç sorun yaşamadım alternatif olarak bakabilirsiniz. (Orijinal olmalı )
Gldekpnci Ertugggg 18 aylıkken aldım ben zaten pipetli kullanıyordu evdeyken dışarısı için aldım Ege de yaşıyoruz ılık ılık su içmesin koydugum gibi kalsın ısınmasın diye skip hop Çelik sulugunu tercih ettim memnunum