Eğer tek sorun konuşma geriliği ise bunun için rapor almayın. Rehabilitasyon merkezleri ne yazık ki hem süre hem de sundukları hizmet bakımından yeterli olmuyorlar. Maddi olarak kendinizi zorlayabiliyorsanız dil konuşma terapistinden ücretli seanslar alın. Naçizane tavsiyem