bezelyeparmak Kızlar merhaba bebeğim bugün 6 ay 19 günlük. 1-1,5 aydır net şekilde babıldıyordu, net şekilde ba-ba de-de diyordu 2 hafta influenza olduk. 1 haftadır da babıldama yok sade hı hııı diye ses çıkartıyor yaşayanınız var mı normal mi endişelenmeli miyim
myavocado bezelyeparmak belki hastalık sürecinde biraz daha az ilgilenildi ise gerilemiş olabilir, başlayacaktır tekrar endişe etmeyin
bezelyeparmak myavocado aslında hep konuştum kitap okudum sadece ağzı kapalı hıı hıı yapıyor endişeleniyorum ister istemez
beybimmm @bezelyeparmak merhaba babıldama düzeldi mi düzeldiyse kaç günde düzeldi? Benim bebeğim de baba diyordu 3-4 gündür hiç babıldamıyor