Hanfendi7 benim bebegimde öyle hatta tv ile bile yemiyor diyebilirim devamli zap halindeyiz her öğün dediğiniz gibi ortalama 30 dk sürüyor ve kendi yemez blw falan hak getire cok denedim birakin yemekleri atmayi kendisi mama sandalyesinde bile oturmuyor 16 aylik bak abartmiyorum hala o manuel ana kucaginda zorla yediriyorum biberonu ne kendi tutar ne de içirmeme izin verir agzina alir bekletir kaşikla mama iciriyorum artik cildirma noktasindayim öyle birak ac kalsin yer laflari boş cok denedim yemiyor asla yemedigi icinde ne huzurlu duruyor ne de uyku uyuyor o yuzden mecburiyet malesef benimkide 2 kasik yesin diye o cizgi film senin bu cizgi film benim bi elimde kasik bi elimde kumanda ugrasip duruyorum