Kızlar selam, bebeğimi yatakta oturtmaya çalışırken kendini yana doğru attı ve ayağıma çarpti sonra hapşırdı ve burnu kanadı 3,4 damla kadar ama hiç ağlamadı keyfi yerinde. Burnumun içi de kanlı ama öyle akmadı hiç. Ne yapayım bir şey olmuş mudur? :(