Akgul netice de kardeşler vazgeçmezler birbirinden elbette, o yüzden ılımlı olmakta fayda var.. bebekle ilgileniyorum tüm gün açamadım, müsait olduğumda arayacaktım diye bilirdiniz.. sevmediğiniz ve istemediğiniz için farkında olmadan surat asmışsanız o da senin için gelmedik tarzında tavır takınmıştır..50 yaşında ise sizde haliyle küçük olduğunuz için pek umursamamıştır. Eşiniz de laf gelişi uğurlarken tekrar gelin demiştir.. yani bebeğinize odaklanın he he deyip geçin kafanıza takmayın.. çünkü taksanız faydası yok, olduğu gibi kabul etmek lazım.