Benim de yedi aylık bebeğim yeni atlattı , ciğerlerine inmedi, hastalık belirtileri başlar başlamaz sabah akşam yüzde üçlük (hipertonik) serumla (her seferinde beş ml) buhar verdim. Sonrasında sırtına pat pat yaparak sekresyonları atmasını sağladım. Buhar burnunun içini de yumuşatıyor. Onın için burnuna da dik pozisyonda sterimar burun tıkanıklığı okyanus suyu verip aspiratörle çektim , ara ara da normal izotonikle yıkayıp yine aspiratörle tekrar temizledim , hem bu süreçte rahat emdi , hem de uyudu, ciğerlere de inmedi çok şükür 🙏