naznasel bizde oluyor bir buçık yaş gaz sorunu. bebekken hiç olmadı. Hem de öyle bir gaz ki mideyi doldurup kusturuyor
doktor soğuktan , yiyecekleri soğuk yemekten ya da yediği şeylerden kaynaklanır diyor ama bulamadık asıl sebebi
Uykudan uyanınca sakinleştirmesi zor bir ağlama oluyor mu sizde de?