Kızlar ben dört ay önce sezeryan doğum yaptım ama son birkaç gündür ayağımda çok fazla bir şişkinlik olduğunu fark ediyorum ödem olduğunu düşünüyorum sezeryandan sonra böyle olmasa normal mi ama uzun bir zaman geçti sonradan olması normal mi hatta çorap giydigimde çıkardım da çorabın izi böyle aşırı derecede çıkıyor içine batmış şeklinde