Ben kendi yaptıklarımı yazayım;
-Bestlak damla 1 şişeyi daha yeni bitirdim, 2.şişeyi alıp almama konusunda kararsızım etkisi var mı yok mu anlayamadım
-Ebebekte satılan promalt içecek
-Ve aslında en önemlisi babaannemler falan ailede hamile olunca çalkalama derler bizde ondan yaparmış. Pekmezi ya da özü suyla açıp bir nevi meyve suyu yapıp içirirlermiş. Babaannem anneme hep kızılçık ekşisini sulandırıp tatlandırıp içirtmiş. Sütüm yetmeyene ben bunu denedikten sonra sütüm gerçekten arttı.
Kızılcık/Kiren ekşisi, eğer ekşisini/özünü bulamazsanız marmelatı falan satılıyor onu sulandırıyorum (ekşi olduğu için ben içine hurma ya da keçiboynuzu özü ile tatlandırıp içiyorum)
Birde elinizden geldikçe sağım yapın