Selam..dün prof hocamıza gıttik 3. Ay kontrolüne..kendisi istanbulun en bilindik hıcalarından ayrıca amerıkan pediatrı dernegı uyesi..bunları yazıyorum ki az sonra yazdıklarımla dalga gececek tayfa inansın..meme reddinin sebebinin bıberon ve emzık olmadıgını,,memeden geşen koku sebebıyle oldgunu anlattı bana kati surerle cocugu istemediğinde emzirmemem gerektiğini travmaya yol acacagını 7. Ay gbi gececegını söyledi.. o kokuyı yok edemedıgımızı,duşla falan gecmediğini anlattı..bebek uyurken kokı alma duyusu devredısı kaldıgı için emzirebilirsin dedi..çözümünde decort adı verilen kortizon iğne oldugunu bunun da 10 günlük bi etkisi olduguınu,sürekli steroıd iğne zararlı ama cok dayanamzsan bıkac defaya mahsus iğneyi vurul bana dua edersin dedi..eger red şiddetlenirse yaptırıcam