senaxxs Günüm doğum yapalı. Normalde kanamam pembe renkteydi ve kesilmişti sarı akıntım oluyodu. 2 gündür kanamam var ve bildiğin adet kanaması gibi çok. 20 ye yakın dikişim vardı normal doğum yaptım iç tarafta 2 tane dikişim daha kaldı düşmeyen. Estetik dikişi. Lohusa akıntısı mı yoksa adet mi oldum anlamadım bilen başına gelen var mı acaba?
buseviim senaxxs adet olmuş olabilirsiniz benimde lohusa kanamam bitti tam rahatladım derken adet olmuştum 😂
senaxxs buseviim ay cidden mi sarı akıntım vardı kanamam kesilmişti baya yoğun bi kanamam var şimdi bilmiyorum anlamadım da
buseviim senaxxs olabilir bu ay gelip öbür ay gelmeyede bilir oluyor öyle düzensizlikler gerçi benim maşallah hiç gelmediği olmadı direk üretime geçti tekrar 😂