16022025 17 günlük bir bebeğim var gaz sancıları var eczaneden sam simplex diye bir ilaç aldık kullanan var mı yada gaz sancıları için bir önerisi olan birde gazını çıkartamadan uyumasına müsade ediyormusunuz
buseviim 16022025 o ilacı deneyin bı kaç gün ise yaramazsa farklı probiyotik markaları deneyebilirsiniz. Gazını çıkarmadan uyutmayin hem gaz olmaması açısından hem emdigini kusup tıkanabilir onun için mutlaka çıkartın gazını öyle yatırın. Bol bol masaj yapın bide sağlıkla büyüsün bebeğiniz ♥️
miroslinos 16022025 denemedik hiç bir şey kalmadı taa ki mestil damla alıp kullanana kadar tavsiye ederim bebeğim 2 aylık ve biz çok çektik gaz sorunu
tubic 16022025 gaz damlasina erken başlamanin bir zararunu gördünüz mü acaba 14 günlüğüz biz de gazı var ama erken mi acaba diye vermedim bı de ilaçtaki koruyucu madde sarılık riskini tetikliyormus ondan erteledim doktora tekrar sorana kadar
ebruduruu Bizde sabsimplex kullanıyoruz günde 3 defa 15 damla önerdi doktor, onun yanında biogaia başlattılar bizde probiyotik damlası onuda günde 1 defa 5 damla , kiraz çekirdeği alın sıcak uygulama rahatlatıyor baya masaj yapın zeytinyağ ile
miroslinos gokcemrv evet daha iyi hala kullanıyorum ama gaz çıkartıyor o ıkınmalar ağlamalar çok çok azaldı
zeynepkuzey61 miroslinos merhaba bende simplex kullanıyorum sma bir işe yaramadı siz sadece bunu mu kullanıyorsunuz