Hannn ben dayanamyo süte devam etmifstim bugün tam olarak tekrar başladım aslında bırakınca bağ daha kuvvetleniyo ama okdr yorduk inanın sabır taşı sürmustum çok ağladı diye kendi iradesizlgimden geri verdim şuan sabır taşı sürsem de taduna alıştı ve yinede emiyo sirke sürdüm yinede emiyo ne yapacağımı şaştım biber sürdüm bu sefer de ağzı acıdı ağladı diye bende ağlamaya başladı çok zor Bi sürec ama tam meme aşığı ve uyku düzeni bile yok meme emmek ixin sürekli uyanıyo bırakması lazım