meliiii bence 39 40 arası değilse ateşi gitmeyin boşuna hastanelerde mikrop kapmayın birde 3 4 saat arayla pedifen verin ıslak bezle dusmuyorsa yüzünü kollarını ayaklarını yıkayın yine düşmezse ılık duşa sokun hastane dede pedifen ve yüz yikattirma dışında birşey yapmıyorlar zaten