merveeeklc Kanımda enfeksiyon çıktı şuan 5 aylık bebeğim de kuru öksürük var sabaha kadar uyumadı calpol verdim emzirme ile geçiyormuş bebeğe sanırsam nasıl bir çözüm bulabilirim
suslubebi Merhaba iyi geceler öksürük bizdede vardı balgamlı bence bi çocuk doktoruna götürün aşırıda öksürüğü olmadı 2ci gün gittim bronsiolit olmuş şuan hastalıklarlar çok yaygın götürmenizi tavsiye ederim
merveeeklc suslubebi nasıl bir tedavi uygulandı serum fizyolojik ile burun temizliğini yapıyorum ateşi yok kuru öksürüğü ben bugün hastanedeydim serum taktırdım kanımda enfeksiyon varmış acaba emzirme ile geçtiği diye düşünüyorum