Elisa_Efnan63 Hanımlar cocuklarinizda bu ayda böyle yapan var mı neden yapıyor ve nasıl tepki vermeliyim nasıl bunu yok edebilirim destek lütfen
ecem2479 Elisa_Efnan63 ya bu bizde de var neden böyle kendi basına vuruyor eliyle ya da kafasını masanın kenarına vuruyor dolaba vuruyor 19 aylık
canan6668 Elisa_Efnan63 benim oğlum temluzdz 3 yasina girecek suzn değil ama 5 5 ay kadar o’cesinde bizde de aynı durum vardı başka biseye kizsin kendine vururdu vurmasinda yapma annecip öyle canin acir bobo olursun bobo onun lafı 😊cok fazla üstüne düşmedim ama ve zamanla bıraktı zaten
anneann Elisa_Efnan63 Osman Gönülal normal olduğunu çocukların dikkat çekmek istedikleri için yaptıklarını söylemişti ecem2479 canan6668
Seymaixle1 Kızlar doktora sordum dikkat çekme . Çünkü onu yapınca yapma etme diye tepki verdiğimiz için . Ben tepki vermeyi bıraktım oda yapmayı . Şimdide 19 aylık bana sürekli kafa atıyor . Bebekler artık çok değişik