elfipek14 geçmiş olsun benim bebeğimde kabız oldu ve poposu acıdığı için yapmak istemiyordu.Hergün 4 5 tane kayısı haşladım suyu ile birlikte blender dan geçirdim kaşıkla içirdim kahvaltıdan sonra veya kahvaltı ile birlikte içirirseniz daha iyi olur hepsını içmezse kalan kısmını sonra içirin 2 tane erik haşlayabilirsiniz daha sonra
Armut yedirin yemıyorsa ezin o şekilde yesin yoğurt kefir içsin bol bol avakado ve cennet hurması çok iyi geliyor bütün bunları sürekli deneyın hemen fayda etmıyor 20 günde çözdüm ben kayısıyı hayatınızdan hiç cıkartmayın düzelse dahi hergün yedirin mutlaka onun dısında dulcosoft surup verdı doktor onu 2 gün kullandım işe yaradı nemlendirici kremlerini sabah ögle akşam düzenli sürün . Zeytinyağ her corbasına katın günde 4 yemek kaşıgına kadar bişey olmaz doktor aksine kilo bile aldırır dedi bol çorba sıvı alımı sebze yemeklerı ıle destekleyin ben yemediği sebzeleri blendırdan geçiriyorum o şekilde yediriyorum pes etmeyin önüne sevdiği oyuncaklar su yada yapmayı sevdıgı bısey varsa verın suyu cok sever benim oglum onune koyuyorum onlarla oynarken yedırıyorum inşallah tüm bunları yaptıgınızda şifa olur düzene girer kabızlık cidden zor bir durum . Makarna muz ve prinç pilavından uzak durun karnına zeytınyağ ile masaj yapın poposunada aynı şekilde zeytınyag sürüp masaj yapın