yamansmommx Kızlar 20 lik dişim şişmiş aşşa inmiş aşırı sıkıştırıp baskı yapıyor emziriyorum dişçi arveles verdi antibiyotiği cocuk doktoruna sor öyle dedi bu durumu yaşayan varmı arveles günde kaç tane içtiniz mesela nolur yardımmmm
Aslansisi1 yamansmommx canım ben çok çektim 20lik düşlerimden geçen gün 2sini birden çektirdim ağrı magri kalmadi ,ihmalmetme bütün dişlerine ağrı yapar kaldıkça
mekame3 yamansmommx ben sadece parol veriliyor diye biliyorum arveles süte geçiyor dişide tek çare çektirmek ben 4 tanesini çektirdim
papatyam39_ yamansmommx emzirme döneminde sadece parol kullanılıyor diye biliyorum Bende gecen diş agrısından hastaneye gitim ilaç verdi ama 3,4 saat emzirmiceksin deyince almadım