Oğlum tam 3 yaşında geçen sene yazın bıraktırmak istiyodum. Tovalete götürdüğüm zaman olan çişini yapıyordu kakasini hep altına yapiyodu 1 hafta uğraştım ozaman bende 3. Tremester hamileydim son aylardaydim. O zaman oğlum tam konuşamıyor du kelimleri vardı cümle kuramiyodu. Kaç aydir masalla tam konusyo cümleleri var yani yemek yiyince bile anne eline sağlık der çok mutlu olurum. Ama oğluşum şimdi götürüyorum yada ben gidince geliyo gel sende yap istemiyorum gitmicem yapmicam diyor tam konuşunca daha da zor gibi. Geçen sene öğrenirdi ama belim çok ağrıyordu kizdi bebeğim çok aşağıdaydi kötü geçti hamilelik. Artık bıraktırmak istiyorum büyüdu çünkü artık geç de kaldı eşim diyor yaza ama simdide olsa yazda olsa 2 hafta da anca zar zor öğrenir. Bı kere kakasi geldiğini anladım yapmadan götürdüm tovalete lazimlik denedim bide normal tuvalet yapmadı çıkınca da yapmadı saatler sonra yaptı tuttu ve sonra kaçtı demekki😁. Ahh işim çok zor yaza kalsa ozmn kızım emekler şuan 5 aylık yaza daha zor ayak altinda olacağı için bebeğim. Ne yapsam isimize yarar oyuncaginj getir bizimlesin gelsin fln yok yani istemiyor istemesini mi beklemem lazım. Çünkü herşeyi anlıyor bana diyor cis mi kaka mi yapıyorsun suyu aç bay bay yap diyor bana. Oğluma diyorum ayip artık tovalete gitmen lazim sen büyüdün. Bana ne desin ayıp değil sen büyüdün sen git diyor🙄😁 herşeyin farkında böyle daha zor keşke gücüm olsaydı gecen sene bıraktırabilseydim. Ve gece emzik ile uyuyor onuda bıraktıramadik emziksiz uyumuyor gece uykuda iken emzik yok ağzında görüyorum bakıyorum gözü kapalı emziği düştüğü yerden bulup koyuyor agzina öyle düşkün yani bikere çörek otu koymuştum içine böcek girmiş diye başka istedi yani . Bebeğim emzik tutmuyo doğduğun dan beri Allah’tan tutmamış yoksa gündüz bebekden görüp isterdi. Sabah uyanınca saklıyor yastığın altina gece yatacağı zaman alıyor böyle yani çok dert ediyorum bazen diyorum bezi de emziği de acaba kendi isteyince bırakır mı böyle işkence oluyor tovaleti ona nasıl sevdirebilirim .