kbrakblt49 kesinlikle doğru bence geçen hafta çok fenaydım emzirdiğim için çok fazla kullanacağım ilaç seçeneği de yoktu 1 kutu antibiyotik bitirdim geçmedi sonra parol serum taktılar farklı hap verdiler çok zor toparladım koku tamamen gitmedi ama tat gittimişti aşırı bir öksürük vardı ciğerlerim çıkacak gibi azaldı ama tamamen geçmedi öksürükte çok inatcı bir hastalık