gulaykayaa benim oğlum 3 yaş 1 ay 15 günlük konusmuyor kelimesi var cümle kurmuyor asla işitme testi yaptık sorun yok dedi doktor çocuk doktoru da Nisan ayı ki kontrol randevusuna kadar bekliyelim belki konuşur konusmasa nuroloji bölümüne mi ne sevk edicimis TV kestim komut alıyor göz teması var ama konuştuğu çoğu kelimeyi anlamlandiramiyoruz değişik sesler aa ee uuu vs gibi söylüyor sürekli tabiki annbe baba kardeşinin adını bı çok kelimeyi güzel söylüyor ama yeterli digil cümlesi hiç yok mesela Almanya dayim dil fark vs zorlanıyor olabilir dedi doktor o yüzden bekliyorz belki kendiliğinden konuşur diye