TwinsAndBeren Kızlar saatlerdir ağlıyor memede ve kucakta sakinleşiyor bacaklarını kasıyor gaz şimdiden olabilir mi başka bir sorun mu var anlamadım 😞
acemitazeanne TwinsAndBeren tabi annesi her beslenme sonrası mide gazı çıkarttırmanız gerekir bacak çekiyorsa gazdan dolayı rahatsızlık yaşıyor
Tugcealp TwinsAndBeren açlıktan da karnını çeker genelde bebekler o günlerde açlıktan ağlar bir kere mama ver 30 cc eğer içip sakinlesiyorsa acliktandir
Canss3535 TwinsAndBeren gazı olabilir. Sizle temas kurmakta isteyebilir daha minnacık annesi:) bol bol emzirin doysun. Her emzirme sonrasi mutlaka ağzından gaz çıksın rahatlar
missmehtap TwinsAndBeren TwinsAndBeren 4 günlük bebel dünyaya adapte olma sürecinde korku endişe sizi istiyordur muhtemelen bizşm doktorumuz yenidoğam gazdan ağlamaz açlıktan ağlar sadece xemişti ama gaz çıkartmanız lazım sürekli doymuyor olabilir mama takviyesi yapın yada sütü sağıp verin bende bebeğim eöiyor sanoyordum meğerse tam ememiyormuş sarılığımız yğkselmişti o yüzden malesef
dgltkn TwinsAndBeren doktoruma sorduğumda 15gunden sonra başlıyor gaz problemi demişti sağlık ocağının verdiği d vitamini mi kullanıyorsun