Çok yorgun ve halsiz hissediyorum yorgunluğum hat safada. 7 aylık bebeğim emziriyorum ilk başta doktorum pregnom max diye bir takviye vermişti iyi geliyordu sonra kendim değiştirip başka aldım pregnacare diye sizin kullandığınız önerdiğiniz bir şey var mı?