Ben varım. 7 yılın üstüne karar verdim ikinci çocuğa iki yıl olmadı. Klomen kullandım olmadı , rahim filmi çekildim tüplerimi açtılar olmadı, rahim duvarın kalın dediler kürtaj oldum yine olmadı. Yumurtalıkların iltihaplı dediler 15 gün hastahanede yattım rahmimin alınmasına kadar gitti iş o derece, o kadar sitrese girmiştim ki artık tamam dedim benim daha çocuğum olmayacak kabullendim. Adetlerim aşırı yoğun oluyordu hormonlu sipral takılmam gerekiyordu bütün süreçleri doktorum biliyordu iki yıldır. En son beni ikna etti sipral takılmak için Çatala çıktım o an ağladım doktoruma dedim ben şuan sipral takılmak istemiyorum hazır değilim önümüzdeki ay geleceğim dedim ama o kadar yoğun adet oluyorum ki o an heryer kan içinde. Bana kızdı doktorum ama ağladığım içinde izin verdi bi dahaki aya kadar . Ben de artık çocuğumun olmayacağını kabullenip iş başvurusu felan yaptım boş durmamak için Sonra 20 gün sonra belimin ağrısıyla öğrendim hamile olduğumu . Sitresten dolayı kafama çok taktığım için olmuyormuş. Şuan 6 aylık koynumda uyuyor mucizem.