Hanımlar bilgisi olan yazabilir mi Ankara’da kiraciyiz 2 yıldır , 5 binden 9 bine şimdi ev sahibi 22 bin diyorum dedi , ama yüzdelik zamma göre 14 civarı oluyor , kendi kafasına göre fiyat belirlediği de kiracı hakkı var mıdır , gurbetteyiz Ankara’yi da çok bilmiyoruz ama aşırı pahalı heryer mecburen kiraciyiz deprem sonrası buraya geldik doğum yaptığım için . Beni aydınlatır mısınız teşekkür ederim 🙂🙏🏻