ebrarberen23 2 ay aşısı olduk sabah ateşimiz akşama doğru çıkmaya başladı 37.4 civarı şu an doktor 38 olursa fitil vsr yarım dedi sizce calpol vermelimiyim daha yükselir mi gece yatarken
Bebegimm1 ebrarberen23 üstünü inceltin odası serin olsun 38 den snra verirsinz ağrısı falan yoksa bu gece takip edin mor calpol den 1 çay kaşıgı verirsnz yükselirse.birde şurubu direk vermeyin koyu kıvamlı oldugu için yutamayabilir dik şekilde verirsnz
acemitazeanne ebrarberen23 çok geçmiş olsun bizde yeni aşı olduk doktorumuz 37,5 derece ateşi görünce yarım çay kaşığı calpol içirmemi önerdi tüm gün ateş ölçtüm çok şükür sorunsuz atlattık size de fikir olur umarım