Efeannesi_ evet anlamıyor musunuz acaba söylediklerimi pamuklu ve en düşük ısı da yapıyorum diyorum daha da düşügü yok yani. Pamuklu da çektiren karmada daha çok çektirir bence. Demek ki sizin kıyafetleriniz %100 pamuk değil ondan visey olmuyor. Çünkü ben çok kişiden duydum çektirdiğini