Gündüz uykumuz asla yok amudada kalksam uyutamiyorum. Aksam oldumu savasarak uyuyoruz ama sabaha kdr defarlrca kez kalkarak. Hic bi sebep yok gözler kapalı kendini zorla uyandiriyor. Dun gece aksam 21.00dan sabah 7 e kdar tam 21 kez yataktan kalktim +2 kez mama yapmaya+ 2kez süt sağmaya. Yani toplamda 25 kez. 1 saat bile uyumadim,ki zten 5 bucuk aydir en son ne zaman 1 saat kesintisiz uyudum onu bile hatırlamıyorum. Gunduz uykusuna alıştırmak adına 3 gundur oglen 12 30 dus aldırıp karnini doyurup masajini yapıp uyutmuya çalışıyorum. Yok arkadaş yok! Tas catlasin 20 dakika. Sütüm neredeyse kesilmis durumda çünkü dinlenmem yok beslenmem yok,cok üzülüyorum.. sütümün tamamen kesildiğinemi yanayım o bu süreçte bişey başaramamış olmamami yanayim,yoksa artik yorgunluktan insan kılıfından çıkmış olmamami.. varlığına her zaman şükrettim hic bi zaman isyan etmedim etmem.. ama nerde hata yapıyorum niye olmuyor. Sanki butun hayatim böyle geçecekmiş artik normal insan gbi yasayamicakmisim gbi hissediyorum. Cok bunaldim artik cok.. 😭😭😭