goktugelif Kızlar bende panik atak var da göğüs ucum da topaklık var gibi acaba süt birikintisi falan mı damarlar falan çıkmış şekilde
ceydarss goktugelif benimkinde ağrı acı yok göğüs ucumun kenarında sivilce gibi ama içerde yani şişlik bide göğsüm ağır geliyor o taraf korkuyorum bişey mi var acaba diye
Hry-ayhn26 ceydarss beyaz nokta gibiyse süt incisi sıcak kompleks yapıp streil iğne yada elinle sıkıp açmak gerekiyor diye duymuştum