Aselduru88 benim çevremde gördüğüm kadarıyla çocuk çok ağır derin şekilde uyuyan çocuksa çişini geldiğini biliyor ama yapmaaya üşeniyır kalkıp gidemiyor . Siz geceleri hangi saatte çiş yaptığını bulun genelde gece 3,4 gibi ıslatıyorlar 3 gbi tuvalete götürüb bir daha altına kaçırmaz. Eğer iki üç kere yapıyorsa muhtemelen aynı saatlerdir o saatlerde tuvaletini yaptırın. Bazı çocuklar çok derin uyur bazılarıda uykusu hafiftir mesane dolduğunda kalkıp yapr . Ama uykusu ağır olan insan büyüdükçe artık kalkıp yapar. Benim bi tanıdığında 7. Sınıfa kadar yapmıştı11 altına oda çok ağır uyurdu