Eymn27 Merhaba kızlar oğlum bu gün tam 40 günlük oldu uykusundan ikinarak kıp kırmızı oluyor ve kusuyor sancılanıyor mu. Bide ne versem iyi gelir nolur Bi şey söyleyin 🙏🙏
Dudus Eymn27 özellikle ayaklarını sıcak tut karnını saat yönünde masaj yap ayaklarını karnına doğru oynat ben 20 günlüktü zingo gaz damlasına başladım sıkıntı olmadı hala kullanıyorum 3 aylık oldu yine de doktor kontrolünde başla bişe vericeğin zaman yediklerine dikkat et tane kimyon çayı içebilirsin yemeklerini kimyonlu yiyebilirsin birde rezene çayı rahatlatıyo
aramzamzam Eymn27 gaz sancısına benziyo bizde öyle acile gitmiştik masaj yap karnına yada damlayı değiştir canm gecer inşallah
Amineyusufmuhammed Eymn27 yok rahatlatiyo benim bebegim 1saat uyur onu verince he bide gazoz damlasi al sab simplex yada zinco
Zeynept Canım öyle olduğu zaman karnına masaj yap,ayaklarını karnına doğru kaldır indir. Ve ne giydirirsen giydir altından mutlaka çorap giydir ve karnını sıcak tut süt veriyorsan dikkat et yediğine
Amineyusufmuhammed Eymn27 ver faydasi oluyo Ben kullaniyom damla da var ama iste cayi gunde 1defa 1 çay kasigi tamm