9793selaam spiral taktırdım kan kaybından ölüyordum vücuduma uyum sağlamamış meğer, hap dehşet hormonlarımı değiştirdi, uzun süredir kondom ile korunuyoruz bebek istediğimizde bıraktık korunmayı hemen oldu bebeğimiz 3 yaşını geçti hala kondom ile korunuyoruz en sağlıklısı kondom evet risksiz değil ama spiralle de hamile kalanlar var