Busragoksu Berrinkisa33 sırt bolgesi agrimiyor bel bölgesi hafif agriyor ama saniyelik işlem olduğu için dayanilmaz bi acısı yok
obiranne3 Berrinkisa33 5-8 yaşlarındaki kızlarımada yaptırdım kendimede yaptıddım iğneden korkan ben hissetmedim. kızlarımda ne ağlama ne bişey hiç bişey olmadı. yapan kişinin eli ve işin ehli olması lazım ona dikkat et