Kızlar oğlumu kreşe verdim yarın gün. 3gün oldı daha. Müdürü bana bir senelik kırtasiye masrafı alıyoruz dedi. Eylül’de başlasak neyse dedim ama dönem biticek nerdeyse hazirana kadar olan kısmı ödeyim dedim. Bana cevap vermedi o an. Sonrada başka birşey konuşmadık. Normal taksit miktarını ödersiniz dedi . Sonra etkinlik resimlerinde gördüm ki benim oğlana fotokopi vermişler diğer öğrencilerin kitabın daki yapılacak etkinliği. Kadın bana hazirana kadar olanı öde dese tamam dıcektım zaten. Özel kurumuz yazında açığız dedi. Ayrıca 4yaş oğlumu dile daha iyi destek sağlanır diye 5_6 yaş gurubuna koydular. Ben neden onların setini alayımki belki sonradan oğlum gitmek istemicek birşey olcak neden 1senelik kırtasiye masrafı vereyim ki. Bilgisi olan varsa aydınlatabilirmi olması gereken bumu acaba ilk defa kreşe başladık